Handlekurv

..er tom!

Produsenter
I WISH

          MAJA DESIGN

 

VINTAGE ROMANCE

 

VINTAGE BABY

INSTAGRAM FOR KS

FACEBOOK FOR KS
Klarna
KÅRET SOM FAVORITTBUTIKK I 2014

TUSEN TAKK TIL ALLE SOM 
STEMTE PÅ OSS :-)

Nyhetsbrev

Twitter

LEVERINGSTID

Ordrebehandlingstid:
Vi har ordrebehandlingstid på 1-3 virkedager. Med ordrebehandlingstid menes tiden det tar fra vi har mottatt ordren din, til den er ferdig pakket og klar for levering til posten.no. Som hovedregel sendes alle ordrer samme eller neste virkedag. Periodevis kan det oppstå ekstra stor ordrekø, og vi vil trenge en virkedag ekstra. Ved ytterligere forsinkelser vil du bli kontaktet.


Tilgjengelighet av varer & forsinkelser:
Vi oppdatere varelageret fortløpende. Likevel kan vi oppleve å ha feil status i nettbutikken. Vi jobber kontunerlig med å finne de beste løsningene for deg og for våre interne rutiner. Slik at du opplever best mulig kundeservice fra vår side. Feil i nettbutikken vil skje ved spesielle forbindelser som feks når vi holder kurs, deltar på treff eller vi er med på andre arrangementer. 

Noen ganger vil vi oppleve at varen ikke kommer til lager som forventet, gjerne i forbindelse med høytider i Norge men også i utlandet. Leverandør kan ha forsinkelser på produkter inn til sitt lager, forsinkelser med transport eller vi rett og slett ikke har fått oppdatert alle produktene som har kommet inn.
Stemmer ikke status i nettbutikken når du legger inn bestilling - vil vi alltid ta kontaktet og informere om ny status og mer informasjon om forventet levering.
NB! Er tilstrekkelig informasjon allerede oppgitt i nettbutikken vil vi ikke sendes deg informasjon. 
Ordrebehandling videre hos oss vil du likevel kunne se hvilke status ordren din har fått feks "Levert" eller  "Venteordre".  Blir alle varene sendt med en gang, får den status "Levert". 
Er det manko i bestillingen vil den få ordrestatus "Venteordre". Logger du inn i nettbutikken vil du se hvilke produkter som eventuelt vil bli ettersendt portofritt.
Dette er normal praksis hos oss - om du ønsker annen ordrebehandling - kontakter du oss og vi finner den løsningen som er mest optimal for deg.
Vi har valgt denne løsningen for å gi deg best mulig service - du slipper ekstra fraktomkosninger ved å bestille nytt produkt. Vi strekker oss så langt vi kan og det er forsvarlig - om ikke vil vi slette produktet og evt kontakte for å finne annen løsning.

Ordrebehandlings status:
Vi har følgende "vanlige" ordre behandling - logg inn i nettbutikken og du vil se følgende status:
- Ikke behandlet - ordren er mottatt men ikke behandlet
- Under behandling - vi behandler ordren din
- Til EDI - Ordren er pakket og klar for sending, du vil evt motta informasjon om sporing pr mail og sms.
- Levert - Varen er levert til nærmeste postkontor.

I tillegg har vi mulighet til å sette følgende ordrebehandlingsstatus:
- Venter på tilbakemelding - du er blitt kontaktet av oss pr mail og vi venter på tilbakemelding fra deg.
- Venter på innbetaling - Du har valgt "Forskuddsbetaling, via bankoverføring".
   Varen blir ikke sendt før innbetaling er registrert på vår konto.
- Venteordre - om det er varer som blir ettersendt. Logg inn i nettbutikken og få oversikt over produktene. Først når alle varer blir sendt vil vi oppdaterer med status "Levert".


Sendingstid:
a) Postens klimanøytral servicepakke med sporing. 
Du vil bli varslet på sms og mail straks pakken er klar for utlevering, og du må selv sørge for at pakken blir hente ut innen 14 dager etter ankomst.

Posten.no opplyser om at pakker er tidligst fremme: 1-3 virkedager etter innlevering, avhenig av hvor du bor i landet, se her
Kan spores på posten.no eller via Postens sporingsapp
Les mer på posten.no eller ring kundeservice 04004

b) Sendes som brev - inntil 2 kg. En brevsending kan ikke spores
. Vi sendes som  A-post. 
Posten.no opplyser om at pakker er tidligst fremme: 1-3 virkedag etter innlevering, avhengig av hvor du bor i landet.  


Åpningstider kundeservice og lager (kjernetid):
Mandag - fredag, 10:00 - 15:00
Lørdag og søndag - stengt.

Helligdager og offentlige fridag - stengt, 
Julaften og nyttårsaften - 10:00 - 12:00

Viktig: Du vil ikke motta en hentelapp i posten. Hentemelding sendes på e-post og sms.

All brevpost har vår ID på pakken, og vil komme i retur til oss dersom den kommer på avveie. Dersom din forsendelse ikke kommer frem, forbeholder vi oss retten til å sende pakken på nytt. Dette forutsetter at vi får beskjed om at pakken ikke har kommet frem innen rimelig tid etter at vi har sendt ut sendingsbekreftelse.
A-post tar 1-3 virkedager å komme frem, så vi ønsker i såfall beskjed innen en uke etter sendingsbekreftelse, så vi kan iverksette ettersøk av pakken. Dersom vi blir kontaktet for manglende leveranse senere enn en uke fra vi har sendt mail med sendingsbekreftelse, vil saken vurderes med skjønn. Grovheten på tiden fra du har mottatt sendingsbekreftelse til du kontakter oss, vil bestemme vår vurdering av saken. 

Mer om våre salgssbetingelser og levering finner du i punkt nr 5, klikk her